top
logo

Menu witryny


Na skróty...

  • Oficjalny serwis miasta Iławy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
  • BIP - Urząd Miasta Iława
  • Sejm RP
  • Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej
  • Zakład Ubezpieczeń Społecznych
  • Forum Pomocy Społecznej
  • Portal Opieki Długoterminowej
  • Porady dla seniorów
  • Strona dla osób niepełnosprawnych
  • Problemy wykluczenia społecznego
  • Portal Polityki Społecznej
  • Przydatne informacje nt. Karty Dużej Rodziny

Logowanie ...



»» Na ratunek ««

Rzecznik
przemoc

Pomagają

zielonalinia

Zapytanie ofertowe - organizacja pikniku integracyjnego 2012 Drukuj
Opracowanie: Marta Janulewicz   
Opublikowano: poniedziałek, 18 czerwca 2012 12:11

kapital150.jpgunia150.jpg

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

 

Iława, dnia 18.06.2012r.

 

ZAPYTANIE  OFERTOWE

nie podlegające ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych

(Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)

 

 

 

 

1. Zamawiający:  Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Iławie zaprasza do złożenia oferty.

 

2. Przedmiot zamówienia:

Organizacja pikniku integracyjnego, promującego V edycję projektu systemowego pn. „Masz Okazję – Pomóż Sobie".
  • Grochówka – 50l,
  • Kiełbaski – 90 szt.,
  • Skrzydełka – 90 szt.,
  • Udko – 90 szt.,
  • Kaszanka – 90 szt.,
  • Smalec domowy – 5 kg,
  • Ogórek kiszony – 10 kg,
  • Musztarda – 1l,
  • Ketchup - 1l,
  • Pieczywo – 30 szt.,
  • Soki – 1l/1os.,
  • Drożdżówki – 90 szt.,
  • Kawa – 20 termosów,
  • Herbata – 15 termosów,
  • Owoce – (jabłka – 15 kg, banany – 15 kg, mandarynki lub pomarańcze – 15 kg),
  • Cukierki – 5 kg.

3. Organizator pikniku zapewnia:

  • miejsca siedzące dla 90 osób;
  • zadaszenie ( namioty lub parasole);
  • miejsce do grillowania oraz grill;
  • nagłośnienie i oprawę muzyczną;
  • obsługę (kelnerki).

   Termin realizacji zamówienia: 27.07.2012r. godzina 11:00 – 14:00.


4. Ilość osób - około 90 osób.

5. Miejsce lub sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej dokumentacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej/Klub Integracji Społecznej w Iławie, ul. Obrońców Westerplatte 5, 14-200 Iława, Tel./fax:  89 644 10 84, 89 649 97 20.

 

 

6. Kryteria wyboru ofert: gwarancja komfortu, 100% cena.

 

7. Informacja dla wykonawcy zamówienia:

Faktura za wykonaną usługę będzie sfinansowana wyłącznie w formie przelewu, z maksymalnie długim terminem płatności (termin określa się na okres 27 dni od dnia jej otrzymania).

7. Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć do dnia 25.06.2012 roku do godziny 9:00 w sekretariacie zamawiającego - Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Iławie, ul. Grunwaldzka 6A, pokój 113 (I piętro), tel./fax: 89 644 10 84, tel. 89 649 97 20 lub przesłać e-mail'em: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .



Z up. Burmistrza Miasta Iławy
Dyrektor Miejskiego Ośrodka

Pomocy Społecznej w Iławie

 

/-/mgr Irena Kasprzycka




Projektprojekt

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego



 

Fundusze Europejskie

Ankieta

Podaj cel wizyty ?
 

Edukacja i rozwój

logo-feir-small.jpg

Statystyka witryny

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj odsłon:1672
mod_vvisit_counterW miesiącu odsłon:1672
Stronę przegląda 16 gości 
Twoje IP: 3.92.74.105

MOPS poleca

Sygnity

Forani

MiniGaleria 2008

"Get the Flash Player" "to see this gallery."


bottom
top

Ostatnio dodane

Oglądane najczęściej

Zamówienia publiczne

Do zapoznania


bottom

Stronę wykonano w projekcie współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Template idea by ThemZa | VisitorsCounter by Vinaora | Validate:xhtml *** css

© 2008 - 2020 Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Iławie. All Rights Reserved.